Autentyczność przyciąga
Autentyczność pozwala Ci być sobą w tym, co robisz

Autentyczność ma moc przyciągania!

  • Nowe podejście do budowania swojej marki – osobistej i firmowej.
  • Poznawanie i pokazywanie siebie zamiast „kreowania” swojej marki.
  • 4 ważne trendy w marketingu dzisiaj.
  • Autentyczność jako nowy język biznesu.

Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz!

Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów.

Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie. Jeśli tak — zacznij działać!

Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak: personal branding, storytelling, content marketing.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!

A. Piwowarska

Anna Piwowarska

Od 2007 roku zajmuję się copywritingiem.

Pracując w agencjach reklamowych, tworzyłam kampanie, teksty, hasła oraz bannery dla marek takich jak Żywiec, Philips, BoboVita, Electrolux czy Sony.

Od kilku lat rozwijam mój projekt pod nazwą Autentyczny Copywriting. Powstał on z myślą o małych firmach oraz freelancerach i jednoosobowych biznesach, tworzonych z pasją i sercem.

Wiedzę zdobytą w agencjach i przetestowaną na sobie, przekazuję w książce. Podpowiadam w niej, jak budować swoją markę na autentycznym przekazie, jak pisać o sobie i jak się promować. Piszę o tym również na moim blogu NOTATKI O PISANIU.

Moje miejsca w sieci:

Autentyczność przyciąga - audiobook

Opinie na temat książki

Aniu, gratuluję, książka jest świetna! To nie jest tylko zadrukowana materia, którą po tygodniu pokryje kurz. To żywa energia, która myśli i plany zamienia w czyn. 189 stron call to action dla każdego kto chce być sobą w tym co robi.
Pomaga mi bardzo opanować natłok i chaotyczność myśli. Teraz stoję przed trudnymi wyborami, a niektóre pytania w książce są jak pukanie w chory ząb - bolesne.

Anna Błaszczyk

Lumio Pracownia Formy

Bardzo się cieszę, że mogę ją w końcu polecić. Książka przyda się każdej osobie, która musi COŚ NAPISAĆ. Ja regularnie piszę blog. To element mojego planu marketingowego. Dlatego wiem, że zakup tej książki to inwestycja.

Ewelina Muc

Ewelina Muc

Czuję się osobiście związana z książką „Autentyczność przyciąga”. Dlaczego? Bo to Ania uświadomiła mi jak ważne jest autentyczne pisanie. Nie ma co ukrywać – Ania jest jedną z Matek Chrzestnych Pani Swojego Czasu.
A jak się dowiedziałam, że chce mnie zacytować w tej książce to prawie spadłam z krzesła :)
Dlatego oczywiście już kupiłam. I z niecierpliwością czekam!!!”.

Ola Budzyńska

Pani Swojego Czasu

Bardzo ciekawie i nietypowo podeszłaś do tematu. Od około roku zgłębiam tajniki marketingu, przede wszystkim tego prowadzonego w sieci. Jako typowa „humanistka” mam czasami ogromne wewnętrzne opory, aby stosować niektóre techniki zachwalane przez specjalistów. Dzięki za uzmysłowienie, że mogę wybierać i nie muszę zmuszać się do robienia czegoś, co jest sprzeczne ze mną i z moimi poglądami.

Anna Matecka

2XM

To, w jaki sposób opisałaś naszą historię i w jakich słowach pisałaś o mnie ogromnie mnie wzruszyło, wzmocniło i ujęło. Tak – teraz ja byłam „wyciskana jak cytrynka” i ja nie mogłam pozbierać szczęki z podłogi. Bardzo Ci dziękuję.

Marzena Tajchman

Części Wspólne

Cieszę się, że powstała Twoja książka i nie mogę się doczekać, kiedy się do niej dorwę! Mam dziwne przeczucie, że będzie inspirującą lekturą :)

Wiola Lewandowska

Moja Toskania

Przeczytałam „większą połowę” i uważam, że książka jest fantastyczna. Idealnie odpowiada na to, co do czego mam intuicję od jakiegoś czasu. Poza tym jestem w procesie tworzenia czegoś swojego wiec to, co napisałaś, że nie musimy sie podobać każdemu jakoś wczoraj poprawiło mi humor.

Izabela Przybysz

Aniu, książka jest świetna. Dała mi już wiele do myślenia. Pierwsze nieśmiałe zmiany na stronie już wprowadziłam, ale jeszcze zachowawczo. Wiem natomiast, że trzeba do tego dojść. Dzięki za tę lekcję :)

Monika Piątek

Kupiłam Twoją książkę i muszę się poskarżyć. Szczerze mówiąc, jestem trochę rozczarowana. Nie liczyłam, że dasz kilka amerykańskich wskazówek typu zrób trzy przysiady, dwa podskoki i samo się napisze... Ale miałam jednak nadzieję na coś, co będę mogła spokojnie przeczytać i wrócić do moich obowiązków. Do pisania pracy magisterskiej, do pilnych projektów w robocie. Ja tymczasem siedzę i tworzę tekst o mnie! Jak zawalę terminy to zgonię na Ciebie! A tak na serio – wspaniała robota! Bardzo lubię pisać, ale też często odczuwam przed tym strach. Trudno mi pisać o sobie, bo myślę sobie, że właściwie ciężko we mnie znaleźć niepodważalne USP. Twoja książka to pełna pasji terapia dla tych, którzy marnują swój talent z braku przekonania o własnej niepowtarzalności. Od dłuższego czasu myślę o założeniu bloga. Niedawno podjęłam decyzję, że stawię czoła temu wyzwaniu. A Ty dodałaś mi skrzydeł. Będę polecać książkę znajomym. Trzymaj się i pisz, pisz, pisz...
PS: w sumie to jest jeden słaby punkt tej książki - jest za krótka.

Karolina Podlewska

Poznałam Anię na warsztatach Porozumienia Bez Przemocy (NVC). Kiedy dowiedziałam się, że napisała książkę o tytule „Autentyczność przyciąga”, czułam, że to będzie coś dla mnie. I cieszę się, że jest książka, która czerpie z Brene Brown i NVC, bo pyta, czego chcesz? Jaka naprawdę jesteś? I na ile dasz się poznać innym? Nie jest to prosty poradnik, ale zestaw wielu odważnych pytań, które trzeba sobie postawić, żeby pisać, mówić i działać po swojemu, bo tylko wtedy będzie to autentyczne. I koniecznie robić notatki. Zapisałam już listę punktów do zmian na blogu, tworzę mojego idealnego klienta. Dzięki bezpośredniemu językowi książki czułam się zupełnie jak na kawie z kimś, kto życzy Ci dobrze, stawia celne pytania i chce żeby Ci się udało. Bo kto wie, co się stanie, jeśli będziesz autentyczny?? To książka, która dodaje odwagi. Dziękuję Aniu!

Kasia Frużyńska

Z błyskiem w oku

Ania w swojej książce porusza niezwykle ważny temat, jakim jest praca w zgodzie z wyznawanymi wartościami. Jeśli chcesz być autentyczny - a co za tym idzie – wiarygodny dla swoich klientów, to nie możesz wchodzić w role i korzystać z narzędzi, które zupełnie do ciebie nie pasują. Zrobisz w ten sposób krzywdę sobie, swojej marce a także swoim klientom. Ania pokazuje jak kreować i dbać o swoją markę, nie zatracając przy tym siebie i pokazując, że za marką stoi osoba z krwi i kości, z otwartą głową i bijącym sercem.

Jadwiga Korzeniewska

Laboratorium Zmieniacza

Ania jest wyjątkowa. Jej książka „Autentyczność przyciąga” będzie bestsellerem w Onepress tuż obok książek Pawła Tkaczyka, Simona Sinka i Mateusza Grzesiaka. Ania Piwowarska – YOU ROCK!

Emilia Chromicz

Ella Studio Depilacji Cukrem

Do śledzenia Twojej działalności przekonało mnie właśnie słowo „autentyczny”:) Gratuluję książki – to podbudowujące, że udaje się właśnie na szczerym podejściu budować własną działalność. I przede wszystkim robić to, co się lubi. Takie miałam poczucie, czytając fragment Twojej książki.
Wydaje mi się, że autentyczność, szczerość w nowych mediach, w promowaniu nie jest łatwa - ale może to tylko moje wrażenie, może kwestia osobowości (albo rzeczywiście przyzwyczajenie do marketingowego zła koniecznego)?
Mnie zabrało trochę czasu - i wciąż się tego uczę - żeby pisać rzeczywiście po swojemu, nie myśleć, czy to się może komuś spodobać, przydać, kogo to może zainteresować, czy nie jestem kolejną osobą zapychającą internet swoimi trzema groszami itd. (Przecież nigdy nie jest tak, że coś spodoba się wszystkim!) Trochę pewności siebie nabrałam po warsztatach Perypetii, które na pewno znasz. :) Lubię pisać i chciałabym to wykorzystać w jakiejś jeszcze nie do końca określonej mojej przyszłej pracy ;)

Monika Ślizowska

Fasola z papryką

Nawet nie wiesz jakie to przyjemne uczucie przeczytać coś z czym się w 100% zgadzam, co jest mi tak bliskie, co nie jest zadufane i nie stara się być ponad Czytelnikami... co jest naturalne, wprowadza wiele spokoju i pozwala wdrażać marketing w swoim, dopasowanym do siebie rytmie...
Ehhh..mogłabym tak pisać i pisać, ale chyba pierwszy raz trafiam na publikację (a czytam dużo), z którą zgadzam się na 100% (napisałabym, że na 1000%, ale po lekturze Twojej książki, wiem, że tego nie lubisz hehe). Będę Cię promować przy każdej możliwej okazji, bo naprawdę jesteś dla mnie odkryciem roku :)

Monika Pabijańska

Archetika

Zmieniasz myślenie, ludzi i podejście do życia. Bo biznes to też życie. Mam mocne postanowienie, żeby dodać stronę o MNIE. W poprzedniej wersji www miałam zakładkę O MNIE. W nowej koncepcji jej zabrakło i tych kilka lakonicznych zdań na stronie głównej to za mało. Dziękuję za zmotywowanie mnie i za to, że dzielisz się tym, co ważne i co przyciąga innych: klientów, czytelników, czy nawet znajomych, którzy być może stanę się przyjaciółmi, bo moc przyciągania nie zna granic. :)

Gabriela Kuca

Kobieca Siła

Po przeczytaniu pierwszych fragmentów książki „Autentyczność przyciąga”, miałam takie samo pierwsze wrażenie (podobno można je zrobić tylko raz?), jak wówczas, gdy poznałam Autorkę: wrażliwość językowa, serdeczny styl i dystans względem zjawisk masowych w stylu kultu marki Apple. To znakomita definicja autentyczności w praktyce.

Magdalena Jaworowicz

Marketingowe Obserwacje

Dzięki za książkę, odkąd ją kupiłam, nie rozstaje się z nią :) Jest ze mną od tygodnia i w wielu sytuacjach, bo czytałam najpierw selektywnie, potem od deski do deski a teraz robię notatki na marginesie. Rozpisuję myśli, które dzięki Twojej książce wychodzą na światło dzienne. Trendy kulturowe, o których wspominasz są mi bliskie i od co najmniej roku właśnie takie praktykuję. Twoja książka dodaje mi odwagi, żeby dalej kontynuować. Moja autentyczność od zawsze wzbudzała emocje... I kiedyś starałam się by były to tylko te pozytywne. Ale jestem już dużą dziewczynką i zrozumiałam, że z faktyczną autentycznością mi bardziej do twarzy niż ze sztuczną kreacją czy pseudoautentycznością. Nie ma dobrych i złych emocji, kiedy za każdą emocją stoi człowiek i jego historia. I to mnie fascynuje. Dlatego dziś rozpisuję te emocje, uwalniam z nich energię i zamykam w gotowy tekst. I wiem, że nie robię tego dla wszystkich, tylko dla tych, których moja autentyczność przyciąga :)

Anna Czupryniak-Fabiniak

Rodzinne love

Czytam wieczorami „Autentyczność przyciąga” i przyznam, że wywróciłaś mój copywriterski świat do góry nogami. Dostrzegam sporo marketingowej waty w swoim dotychczasowym bio (a wydawało mi się takie przebojowe! :)). Zrozumiałam, że każdy aspekt mojej osobowości może być tym elementem, który przyciągnie idealnego klienta, bo to nie ja mam dopasowywać się do innych, mam poznać siebie na wskroś, by pozwolić im korzystać z mojego potencjału. Tego, który ja chcę zaoferować, bo praca nad pewnymi tekstami uskrzydla i jest źródłem tej niesamowitej wymiany energii i satysfakcji, o której piszesz. Podobnie jak branie się za coś, co nie do końca czuję, nikomu nie przyniesie korzyści, a jedynie zrodzi frustrację. Zajrzałam w głąb siebie i piszę nowe bio!
A, i nigdy więcej zaniżania stawek!

Marta Szyszko

Niedoskonała Mama

Dla tych z Was, które chcą być autentyczne w każdej dziedzinie swojego życia, a szczególnie dla tych, które uwielbiają pisać, ale chciałyby ulepszyć swój warsztat, prowadzą strony, blogi, czy też uczą się jak budować swoją markę - polecam książkę „Autentyczność przyciąga” Anny Piwowarskiej. Jestem świeżo po lekturze i najlepiej mój stan oddadzą słowa: jestem książką oczarowana.

Paulina Łataś

Kobiecy Motywator

"Sczytałam" pani książkę do cna. Dawno żadna nie podziałala na mnie tak ożywczo. A tego potrzebuję teraz bardzo.

Łada Drozda

House of Skills

Ta książka jest jak soczysty owoc, po którym pisanie to pestka.

Joanna Kasprzak

Joanka rysuje

Ta książka jest jak autentyczność – przyciąga!

Ewelina Lebida

Ewelina Lebida Collages

Ania, piszę, bo mam potrzebę podzielenia się tym, co we mnie pod wpływem lektury Twojej książki. Dziś w nocy w W-wie lał deszcz. Nie mogłam spać, więc sięgnęłam po Twoją książkę, która czekała przy łóżku na swoją kolej. Zaczęłam czytać i nie mogłam przestać, mimo że deszcz już przestał padać :) Twoja książka trafiła do mnie w idealnym momencie. Chciałam Ci powiedzieć, że świetnie, że taka lektura pojawiła się na rynku i właściwie, czytając ją nie mam potrzeby ani ochoty czytać żadnych "poradników" - o czym wcześniej myślałam. A idea autentyczności jest mi bardzo bliska i wymagająca, dlatego chcę za tym iść, bo uwielbiam rozwój.

Joanna Kokoszkiewicz

Progresuj

Cześć, wczoraj skończyłem czytać Twoją książkę i muszę przyznać, że mi się bardzo podobała. Biła od niej właśnie ta autentyczność. Sam zacząłem trochę inaczej patrzeć na swoją działalność i jestem na etapie zmiany tekstów oraz struktury mojej strony internetowej. Zdaję sobie sprawę, że sama książka była skierowana do kobiet działających w szeroko pojętym lifestyle'u, ale próbuję to jakoś przełożyć na moją branżę (reklama internetowa). Zabrakło mi właśnie trochę przykładów takich biznesów B2B, ale widocznie nie do końca byłem grupą docelową tej książki Niemniej jednak bardzo mi się podobała i chciałem napisać trochę miłych słów.

Marcin Wsół

Marcin Wsół

Właśnie kupiłam Twoją książkę (wreszcie!) i nie mogę się oderwać. Mam ochotę i czuję, że powinnam nauczyć się jej na pamięć, bo nie chodzi tylko o pisanie, ale także o świadomość, jakie powinno być (chcę, żeby było) moje podejście do wszystkiego, co robię. Jestem z Ciebie bardzo dumna i bardzo Ci zazdroszczę. To fajne uczucie mieć w rękach książkę kogoś, kogo się zna.

Karolina Luksa

Witaj Aniu,
Dwa dni temu kupiłam Twoją książkę. O pierwszej w nocy zaczęłam pisać swoje bio. Nowe bio.
Początek historii - początkująca blogerka, świetnie przygotowana teoretycznie. Doskonale wie, że bio to jedna z najważniejszych części bloga. Marketing, sprzedaj się, pokaż, co masz i dlaczego warto cię czytać. W końcu wystartowała (zaledwie kilka dni temu). Bio jest, ale gdzieś w głębi duszy nie ma przekonania, że to na pewno jest to.
I nagle Twoja książka. I o drugiej w nocy powstała 76. wersja strony "o mnie" na blogu.
Dzisiaj zedytowałam i wrzuciłam na stronę. I wiem, że to ostatnia i jedyna wersja mojej historii.
W tych słowach jestem ja. Nieudawana i niepodręcznikowo marketingowa.
Bardzo dziękuję za Twoją piękną, mądrą książkę.

Aga Krzyżanowska

agnes on the cloud

Dla mediów

Co wyróżnia tę książkę?

NOWE PODEJŚCIE DO BUDOWANIA MARKI

Książka prezentuje nowe podejście do budowania swojej marki – osobistej i firmowej. W budowaniu swojej autentycznej marki nie zaczynamy od grupy docelowej, do której oczekiwań dostosowujemy produkt (a w tym wypadku mielibyśmy dostosowywać siebie) – jak ma to miejsce w klasycznym marketingu i marce produktowej. W przypadku marki autentycznej zaczynamy od siebie i poznania siebie, swoich mocnych stron i swojego potencjału a potem – komunikując siebie staramy się dotrzeć do ludzi, z którymi najlepiej nam się pracuje (naszych idealnych klientów).

TU I TERAZ

W odróżnieniu od innych książek o budowaniu marki – ani razu nie pada tu nazwisko Steve Jobs ani marka Apple. Nie ma też przykładu Starbucksa ani Lego. Większość polskich i zagranicznych pozycji mówiących o budowaniu przyciągającej i wzbudzającej emocje marki odwołuje się do tych przykładów, które są dość odległe i ciężko je przełożyć na swoje życie i swoją markę.

DOSTĘPNE PRZYKŁADY

Poradnik nie jest teoretycznym wykładem, tylko praktycznym przewodnikiem. Zawiera prawdziwe przykłady tekstów pisanych w duchu autentycznym i wypowiedzi osób, które z powodzeniem realizują tę strategię na co dzień. Wszystkie przykłady wykorzystane w książce dotyczą naszego podwórka – ponad 20 polskich firm i osób, które budują swoją markę na autentycznych podstawach.

TROCHĘ INNY PORADNIK

A właściwie nieporadnik, praktyczny przewodnik albo półprzewodnik i zeszyt ćwiczeń. Napis na okładce mówi: „Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie”. Zamiast „Ta książka odmieni twoje życie w 2 godziny”.

KSIĄŻKA NIE DLA WSZYSTKICH

Tacy, jacy jesteśmy, nie jesteśmy dla wszystkich. Ta książka również nie jest dla wszystkich. Przy okazji rozprawia się z mitem 5 kroków w 15 minut, który podtrzymuje wiele poradników. Zamiast tego mówi o samodzielnej pracy i zachęca do wykonywania ćwiczeń i odpowiadania na ważne pytania.

SAMODZIELNA PRACA

Książka zachęca do samodzielnej pracy – traktowania jej jako zeszyt ćwiczeń, zbiór inspiracji i zadań do samodzielnego wykonania. Zachęca też do działania, bo to w działaniu a nie w czytaniu i kiwaniu głową kryje się MOC.

ZACHĘTA DO SŁUCHANIA SIEBIE

Książka zachęca do samodzielnego myślenia. Poradniki biznesowe bardzo często przekazują wiedzę oraz zasady i sposoby, których powinniśmy się trzymać, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, podążaniu za głosem intuicji, wybieraniu spośród ogromu możliwości tego, co jest nasze, zgodne z nami, współgrające.

6 HISTORII

Poszczególne rozdziały książki przeplatają historie spotkań z niezwykłymi osobami, które budują swoją markę na autentycznych podstawach. Sposób opowiadania tych historii różni się od reszty narracji i stanowi przykład wykorzystania storytellingu w biznesie.

Książka omawia 4 trendy w marketingu dzisiaj

autentyczność
content marketing
personal branding
story telling

Dla kogo jest książka „Autentyczność przyciąga”?

MAŁE FIRMY, START-UPY, FREELANCERZY

Małe firmy tworzone z pasją i sercem to grupa, która bardzo prężnie się rozwija i potrzebuje wsparcia w budowaniu swojej marki na autentycznym przekazie. Do grupy tej należą osoby, które prowadzą małą firmę, jednoosobową działalność gospodarczą, wykonują wolny zawód, pracują jako freelancerzy. Budowanie swojej marki na autentycznym przekazie pomaga pokazać i wyrazić siebie w tym, co się robi. Jest to szczególnie istotne w przypadku osób, które pracują „sobą” – same wykonują swoje usługi, same zdobywają klientów i mają z nimi bezpośredni kontakt. Takimi osobami są: coach, mentor, doradca, terapeuta, dietetyk, specjalista od żywienia, przewodnik wycieczek, opiekunka dzieci lub osób starszych, lekarz, masażysta, fizjoterapeuta, kosmetyczka, fryzjerka, szkoleniowiec, trenerka, projektantka wnętrz, projektant ogrodów, nauczyciele i trenerzy: jogi, tai-chi, sztuk walki, tenisa, tańca, języków obcych.

COPYWRITERZY, MARKETERZY, STRATEDZY, DORADCY

Kolejną grupą odbiorców książki są copywriterzy i osoby, które chcą się nimi stać – chcą zarabiać, pisząc teksty na zlecenie. Dla tych osób książka może być inspiracją do pisania tekstów w sposób, który pokazuje prawdziwą osobę i jej historię oraz do pomagania klientom w samodzielnym pisaniu takich tekstów (np. podczas konsultacji i warsztatów). Poradnik może też stać się inspiracją dla doradców strategicznych i marketingowych. Osoby te mogą zachęcać swoich klientów, by budowali swoją markę na autentycznym przekazie – zgodnym z tym, jacy są oraz jakie wartości są im bliskie. A także pomagać swoim klientom w budowaniu marki opartej na autentycznym przekazie – krok po kroku.

KOBIECE BIZNESY I INICJATYWY

W ostatnim czasie fenomen kobiecych biznesów został opisany w książce „Doktryna Ateny”, której autorami są JohnGerzema i MichaelD’Antonio. Badania, które przeprowadzili autorzy pokazują, że cechy takie jak współpraca, elastyczność, komunikacja, samodoskonalenie, płynne zarządzanie zmianą i dzielenie się – tradycyjnie przypisywane kobietom – to bardzo ważne elementy powodzenia w biznesie w dzisiejszym świecie. Dlatego też nazywają kobiecość „system operacyjnym sukcesu w dwudziestym pierwszym wieku”.

W Polsce widać bardzo wyraźny wzrost kobiecych biznesów i ich nastawienie na współdziałanie – a nie konkurowanie. Jednym z przykładów takiego współdziałania jest sieć Latających Kręgów Kobiecych skupionych wokół Latającej Szkoły dla Kobiet.

OSOBY POSZUKUJĄCE SWOJEJ DROGI

Książką skierowana jest też do osób, które dopiero szukają swojej drogi, myślą o własnym rozwoju i o zarabianiu na swojej pasji, ale jeszcze nie wiedzą, co mogłyby robić. Poradnik może być dla nich inspiracją do dalszych poszukiwań w głębi siebie – a nie na zewnątrz – oraz krokiem na drodze do poznawania siebie. W grupie tej są oczywiście studenci i absolwenci, ale też ludzie, którzy po kilku latach pracy (czy to w korporacji, czy w małej firmie) chcą zmienić coś w swoim życiu, by pełniej realizować siebie i czerpać radość ze swojej pracy.

O czym możemy porozmawiać:

  • Autentyczność: Co to w ogóle jest? Jak się to je? Czy można być autentyczną osobą w pracy, w życiu i w biznesie?
  • Kobiece biznesy: Co wyróżnia kobiece podejście do biznesu? Współpraca czy konkurencja?
  • Nowy marketing w internecie: Jak działać na rynku nie mając budżetu na reklamę w telewizji? Jak korzystać z nowych trendów w marketingu, takich jak: personal branding, content marketing, storytelling i autentyczność?
  • Pisanie: Jak pisać, aby być czytanym? Gdzie szukać inspiracji? Co z tą kreatywnością?
  • Więcej moich wypowiedzi dla mediów znajdziesz w zakładce: MEDIA
  • Chcesz porozmawiać? Napisz do mnie: ania@autentycznycopywriting.pl
Ania Piwowarska
Zdjęcia: Łukasz Kropek Koziara
Grafiki: materiały promocyjne
Przejdź do strony głównej