Dzień Dobry TVN
Razem z Justyną Kozioł – Panią od PR opowiadamy o przedsiębiorczości kobiet, Latającej Szkole i odważnym pokazywaniu siebie w biznesie.
Razem z Justyną Kozioł – Panią od PR opowiadamy o przedsiębiorczości kobiet, Latającej Szkole i odważnym pokazywaniu siebie w biznesie.
Portret Agaty Dutkowskiej nakreślony przez Beatę Chomątowską, w którym opowiadam o przedsiębiorczych kobietach poznanych podczas zajęć z autentycznego pisania w Latającej Szkole.
Rozmowa na temat książki „Autentyczność przyciąga”, copywritingu i autentyczności w komunikacji w audycji TXT Kamila Jasieńskiego.
15 lipca 2016, godz. 17.15
Nagranie dostępne on-line
Rozmowa na temat kreatywności, autentyczności i pracy w branży reklamowej na antenie Radia Kraków w audycji Lubię to! prowadzonej przez Annę Piekarczyk.
22 sierpnia 2015, 12.00 - 13.00
Rozmowa na temat budowania marki osobistej, autentyczności oraz kreacji z Olą Siewko. Ukazała się na łamach magazynu COGITO nr 22 / 2016.
Moje zdjęcie na okładce pierwszego numeru „Polki” magazynu online dla kobiet przedsiębioczych oraz wywiad, w którym wyjaśniam, czym jest a czym nie jest książka „Autentyczność przyciaga”. I zdradzam, czy autentyczność jest sposobem na zdobycie popularności.
Artykuł na portalu Onet Biznes inspirowany treścią książki „Autentyczność przyciąga”, który podpowiada, jak napisać tekst o firmie na stronę www.
„Autentyczność przyciąga” wśród stu kultowych książek dotyczących rozwoju osobistego, w filmiku nagranym przez Architektów Umysłu.
Artykuł na temat autentycznej marki osobistej na podstawie książki „Autentyczność przyciąga” opublikowany na portalu Mam Startup.
O sile i słabości, o poznawaniu i akceptowaniu siebie oraz o tym, gdzie leży źródło mocy – rozmawiam z Gabrielą Kucą – blogerką, inspiratorką i propagatorką Kobiecej Siły.
Artykuł o budowaniu swojej marki osobistej na autentycznych podstawach na bazie książki „Autentyczność przyciąga”.
Wpis dotyczący autentyczności jako nowego języka biznesu na blogu marketingowym Semahead.
Z Grażyną Lorente rozmawiam o pracy freelanserskiej i o tym, że niektóre projekty potrzebują czasu, żeby w nas dojrzeć. Zdradzam też, jak nauka jazdy na desce wpłynęła na moją działalność.
Rozmowa z Martą Szyszko o mojej pracy i o tym, jak to się stało, że Google polubiło moją stronę oraz dlaczego nie należy demonizować roli weny w pracy copywriterskiej.
O moim życiu pozaetatowym, plusach i minusach pracy na własny rachunek i kulisach powstawania mojej książki opowiadam Agnieszce Siołek z Pracowni Edukreacji.
„Nie wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia, ale wierzę w miłość od pierwszego zdania. W życiu, w biznesie i w literaturze”. Książka „Autentyczność Przyciąga” w Rozwojowej Biblioteczce na stronie Pracowni Edukreacji.
Wypowiedź ekspercka dla książki Magdaleny Jaworowicz „Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej”. A w niej 5 sposobów na zdobywanie inspiracji dla copywriterów i wszystkich piszących oraz omówienie najważniejszych w moim odczuciu trendów w marketingu.
„Kilka godzin czytania. Efekt: wiele zapisanych kartek z ćwiczeniami, pomysły wirujące w głowie i natychmiastowe działanie. Na tym mogłaby się kończyć recenzja książki Anny Piwowarskiej „Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?”. Tak mało? To naprawdę bardzo dużo!”
Krytyczna recenzja książki „Autentyczność przyciąga” jakiej nie mogłabym sobie wymarzyć :)
Paulą - Typewriterka zadała mi mnóstwo bardzo wnikliwych pytań dotyczących pisania, autentyczności i o tego, czy każdy może zostać copywriterem.
Wzmianka o książce „Autentyczność przyciaga” zamiszczona w gościnnym wpisie Karoliny Bartoszek na blogu IKIMASA.
„Po tej lekturze już nigdy nie będziesz mieć problemu z napisaniem tzw. Bio („O mnie”). Ani z lękiem przed konkurencją – bo kto jest naprawdę sobą, ten nie ma absolutnie żadnej konkurencji.”
„Po zakończeniu lektury doszłam do wniosku, że to nie tylko przyspieszony kurs pisania. To również skondensowany do mniejszego rozmiaru podręcznik Rozwadowskiej, który towarzyszył mi przez trzy lata studiów Public Relations. Tylko podany w praktycznej, a nie akademickiej formie.”
„Mogę śmiało powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych książek tego typu, jakie miałam w rękach. Jest napisana prostym, przystępnym językiem i nie obiecuje cudów, ale daje nam coś więcej. Kiedy zastosujemy się do porad w niej zawartych, a także będziemy ćwiczyć nasze umiejętności zgodnie ze wskazówkami, będziemy mogli tworzyć autentyczne treści – nie tylko teksty. Dostajemy narzędzia i wiedzę, która pozwala nam zmienić nasz sposób myślenia o pisaniu, ale i osobie, jako marce.”
Kilkanaście opinii o książce „Autentyczność przyciąga”, które zostały dodane przez użytkowników portalu Lubimy Czytać