Autentyczne pisanie
Autentyczne pisanie

Zobacz, co mówią osoby z którymi pracowałam

Kasia Bylinowska

meanings-co.pl
Właśnie tak wyobrażam sobie współpracę idealną.

Ania to profesjonalistka, posiadająca ogromne doświadczenie i wyczucie słowa, a przy tym jest osobą niezwykle sympatyczną.

Na każdym etapie naszej współpracy wykazała się dużym zaangażowaniem. Szczegółowe pytania i zagadnienia, które przesłała mi jako drogowskazy do napisania tekstów na moją stronę, okazały się doskonałą i skuteczną receptą. Dzięki niej odkryłam w sobie umiejętność napisania o sobie i tym co robię w sposób ciekawy, naturalny i nieszablonowy. Po tym, jak odpowiedziałam na pytania Ani, tekst właściwie napisał się sam. Dzięki niej nabrałam odwagi, aby zaprezentować się czytelnikom mojej strony internetowej taką, jaka jestem.

Nasze spotkanie w Krakowie to była czysta przyjemność, ale także twórcze doświadczenie. Ania była doskonale przygotowana, dzieliła się swoimi uwagami, ale też uważnie słuchała. Potrafiła nie tylko doradzić mi w kwestii pisania, ale również podsunęła wiele bezcennych pomysłów, jak usprawnić moją działalność od strony promocyjnej.

Aniu, dziękuję za Twoje zaangażowanie, energię i pomoc. Mam nadzieję, że jeszcze wiele równie inspirujących spotkań przed nami.

Małgorzata Kowalska

bluemoonglass.pl
Pisanie tekstu na stronę było fundamentalnym etapem w mojej drodze do samookreślenia.

To niesamowite, jak mi w tym pomogłaś.

Bez ciebie bym tego nie napisała, a jednak czuję, że jest to całkiem moje.

Tajemniczo wydobyłaś mnie samą ze mnie :)

Jestem ci za to bardzo wdzięczna.

Filip Samczuk

prawnikstartupow.pl

Współpracowałem z Anią w zakresie budowania strategii rozwoju mojej marki oraz jej obecności w Internecie.

Działania Ani charakteryzuje pełne oddanie sprawie, dążenie do osiągnięcia najskuteczniejszych efektów, a przy tym niezwykła życzliwość.

Ania przejawia dużą inicjatywę i zaangażowanie w proponowaniu nowych rozwiązań, które po wdrożeniu z pewnością przyczynią się do rozwoju mojej firmy.

Szczerze polecam wszystkim współpracę z Anią. Jej koszt jest niewspółmierny do wartości otrzymanej wiedzy oraz proponowanych konkretnych rozwiązań.

Izabela Karczmarczyk

piegowatydom.pl

Ania jest mistrzynią słowa. 

Dzięki zajęciom z autentycznego copywritingu dowiedziałam się, że można pisać o biznesie w sposób osobisty, ciekawy, przepełniony obrazami, kolorami, smakami i zapachami.

Nauczyłam się, że dużo lepsze są teksty pisane od serca niż suche informacje i fakty.

Nauczyłam się też, jak je pisać, a po drodze dostałam wiele pomocnych uwag. 

Dziękuję Aniu za Twoją pomoc i Twój przepis na słowny sukces :)

Kamila Chyła

ikimasa.pl

Pierwsze spotkanie z Anią – wirtualne. Trafiłam na stronę dzięki artykułowi Agaty Dutkowskiej „66 pomysłów na mały, kreatywny biznes” –  i zachwyciła mnie. Wszystko – grafika, prostota „podrzucam słowa”, „piszę i podpowiadam jak pisać – po prostu w samo sedno. I piękna Anna na zdjęciach.

Drugie spotkanie – warsztaty w Latającej Szkole dla Kobiet z autentycznego pisania o sobie. Byłam przygotowana i pewna siebie. Z entuzjazmem wykonałam wszystkie ćwiczenia i nie mogłam się doczekać zadania domowego – napisać tekst o sobie i przesłać Ani do konsultacji.

Tekst napisałam – wszystko według wskazówek. Byłam, jak to się mówi „dumna i blada”. Przecież lubię pisać. Dobrze mi to idzie. Potem były kolejne zajęcia z content marketingu (notabene tak ciekawe, że mam z nich 4 strony notatek). Ania odniosła się do naszych tekstów, podając najciekawsze cytaty. Czekam – nic, dalej czekam – nie ma. Krysia, Iza, Agnieszka… W końcu na końcu jest! Zacytowała mnie. O rety! Spodobało jej się moje „call to action” w ostatnim zdaniu opisu. Cieszyć się, czy martwić?

Otrzymałam wreszcie recenzję z komentarzami – krytycznymi, ale to była krytyka mega konstruktywna. I co się okazało? Popełniłam wszystkie podstawowe błędy – użyłam ogólników uznając, że wszyscy lubią to, co ja, poprzez niejasny opis i zbytnią tajemniczość nakierowałam czytelnika na śmiertelną chorobę (o rany!), użyłam „wyświechtanego tekstu”, będąc w pełni przekonana, że jest mój i tylko mój, byłam nieprecyzyjna i generalnie mało od siebie napisałam w tym tekście „o mnie”.

No dobra, wzięłam te uwagi pokornie na klatę i postanowiłam bardziej się przyłożyć. Poprawiłam cały tekst. Wysłałam do Ani ponownie. I jak to sama Ania określiła „tym razem zmiany są kosmetyczne i stricte redakcyjne oraz ochy i achy w komentarzach”. Radość!

Konkludując, możesz uważać się za osobą, która lubi pisać i niby wie, jak to robić, a jednocześnie zanudzić, zniechęcić lub zdenerwować czytelnika. Ale spokojnie.

Ania Ci podpowie co i jak. Jest profesjonalistką. A jeśli zauważy Twój potencjał, działa jak super motywator i daje moc!

Adriana Chudy

Klucz do radości (filmik)
Ania jest nie tylko mistrzynią podrzucania słów, ale również kobietą sukcesu, która z klasą motywuje do tego, by robić to, co się kocha w niepowtarzalny sposób.

Owoce naszej współpracy dały mi posmak dojrzałości w kreowaniu swojego życia z pasją. Moja strona „O mnie” przeszła dogłębną przemianę razem ze mną. Ten proces twórczy uświadomił mi pewne przełomy w moim życiu, dzięki którym odnalazłam swoją drogę w inspirowaniu innych do zmiany, łącząc coaching oparty na mądrości Wschodu z terapią tańcem i ruchem.

Dzięki pisarskiemu wyczuciu Ani i jej „słownej brzytwie” – to, czym się zajmuję i dlaczego – stało się ciekawą historią, która może inspirować innych.

Od Ani nauczyłam się wpuszczać więcej przestrzeni między myślami i pobudzać zmysły w twórczym pisaniu.

Moja strona zyskała na profesjonalizmie pod względem marketingowym i nabrała przejrzystego, pięknego, obrazowego charakteru, stała się autentyczna – MOJA :)

Zaistnienie w świecie biznesu – z „lekkim piórem” Ani – stało się dla mnie niezapomnianą przygodą wytatuowaną słowami.

Będziecie wdzięczni jak ja – zachęcam do bycia autentycznym!

Alicja Dzierzbicka

bukrower.pl
Słowa Ani mają właściwości lecznicze i przeciwbólowe.

W trakcie konsultacji położyła na moje obawy ciepły, leczniczy balsam, który od tego czasu buduje moją copywriterską odporność. Zdezynfekowała otarcia w tekstach prasowych, opatrzyła bolesne miejsca w reklamach. Zaparzyła i dała do wypicia wzmacniającą herbatę z liści content marketingu. Ułożyła w łóżku pewności siebie i okryła pierzyną wspaniałej energii.

Już w trakcie rozmowy czułam, że te zabiegi przynoszą ukojenie i wsparcie.

Niezbitym dowodem na przeciwbólową moc konsultacji jest taka obserwacja: kiedy skończyłyśmy rozmowę i zdjęłam słuchawki, zaczęły mnie boleć uszy – w trakcie rozmowy nie bolały :)

Dziękuję za to, że stworzyłaś ideę autentycznego copywrittingu, w którym mogę być wierna sobie.

Angelika Chimkowska

angelikacafe.com

Nie mogę powiedzieć, że z Anią i jej pisaniem spotkałam się przypadkiem, bo nie wierzę w przypadki.

Gdzieś na FB zobaczyłam jej stronę i od razu wiedziałam, że to jest osoba, która zrozumie moją wizję i sposób myślenia.

Nie pomyliłam się, a na każdym kolejnym etapie było tylko lepiej.

Zaangażowana, uważna i w 100% obecna.

Szczerze polecam wszystkim, którzy szukają wsparcia w procesie dobrania właściwych słów dla tego, co im w duszy gra.

Monika Majkowska

logicart.pl

Zanim trafiłam na Anię, moje teksty były suche i pozbawione emocji.

Jeszcze przed konsultacją wiele się od niej nauczyłam, podglądając i podziwiając to, jak zgrabnie układa słowa w całość.

Rozmowa z Anią zmotywowała mnie do działania i sprawiła, że uwierzyłam w swoje możliwości.

Ania w zgrabny i merytoryczny sposób pokazuje, jak pisać lekko i kreatywnie, a co najważniejsze – jak czerpać z pisania prawdziwą radość.
Nareszcie mam poczucie, że jestem na właściwej drodze.

Polecam ze szczerego serca.

Gabriela Kuca

kobiecasila.pl

Niby wiedziałam, niby umiałam, bo lubię pisać i piszę dużo. No właśnie – niby.

Ania pokazała mi, gdzie poprawić, co usunąć i jak malować słowami, by czytelnik zobaczył dokładnie taki obraz, jaki chcę mu pokazać.

Wielka wiedza podana w dowcipny, lekki sposób z nutką dystansu do świata marketingu i promocji.

To, co przed warsztatami wydawało się orką na ugorze, stało się przyjemną wizją rekreacyjnej pracy w ogródku.

Agata Dutkowska

latajacaszkola.pl

Szukałam kogoś takiego jak Ania – łączącego klasyczne doświadczenie z branży reklamowej, ze zrozumieniem specyfiki prowadzenia małych, kreatywnych, kobiecych biznesów.

Ania jest „number one” jeśli chodzi o copywriting.

Uczestniczki Latającej Szkoły wyszły z jej zajęć uskrzydlone i oceniły je bardzo wysoko.

Znakomite pióro i serce na wierzchu – polecam z pełną odpowiedzialnością.

Krystyna Piwowarska

bhp-dorada.pl
Cieszę się, że mam fajną i niepowtarzalną stronę internetową.

Ania włożyła w nią nie tylko rozum, ale i serce.

Dzięki temu, że potrafi wsłuchać się w inną osobę, ubiera w słowa najważniejsze i najtrafniejsze idee. 

Matylda Rajewska

matyldarajewska.pl

To był dobry dzień, kiedy znalazłam Anię :)

Od kilku miesięcy „siedziałam” nad moją stroną i ciągle nie mogłam się zmobilizować. Zaczynałam pisać, odkładałam, a kiedy wracałam do tego, co już miałam – nie bardzo byłam zadowolona, więc zaczynałam od początku. 

Ania zmobilizowała mnie do tego, żeby w końcu napisać wszystkie teksty na moją stronę, a potem wspólnie je omawiałyśmy, poprawiałyśmy, ulepszałyśmy. Aż do momentu, kiedy poczułam, że te teksty są moje i że mi się podobają. 
Dzięki Ani nabrałam przekonania, że mogę mieć ciekawą stronę, którą będę lubiła.

Aż chciałoby się mieć kolejną! :)

Sam kontakt z Anią był bardzo przyjemny, konkretny i ciepły. Tak jak w poprzednich opiniach jest napisane, Ania jest przesympatyczna, dzieli się swoim doświadczeniem i nie wciska nic na siłę.

Zdecydowanie polecam!

Agata Jawoszek

ebalkanika.pl
Ania inspiruje,
daje pozytywnego kopa

i naprawdę uczy jak pisać,

żeby wypisać sobie przepis na sukces.

Sylwia Nikko Biernacka

machinafotografika.pl
Współpraca z Anią jest jak rodzaj medytacji. 
Wszystko płynie. 
Spokojnie, kreatywnie, autentycznie. 

Jest też jak opowieść szkatułkowa. 

Nowe pomysły wyskakują przy każdej okazji, a Ania potrafi je łapać i pięknie opisywać!

Jacek

Portal internetowy

Przede wszystkim odebrałem Anię jako sympatyczną osobę, z którą przyjemnie się rozmawiało – w zasadzie bardziej słuchało, bo wiedza, jaką dysponuje jest imponująca tak bardzo, że błędem było przerywać.

Konsultacja Skype dotycząca promocji była rzeczowa i interesująca. Skończyła się dopiero wtedy, gdy Ania przekazała mi wszystko, co chciała żebym wiedział.

To ogromny plus, zwłaszcza dzisiaj, kiedy rzadko spotyka się osoby o tak indywidualnym podejściu do klienta.

To była dobra decyzja.

Marzena Tajchman

czesciwspolne.pl

Bardzo dziękuję za warsztat i za ideę autentycznego copywritingu.

Jestem przekonana, że takie podejście trzeba było wymyślić.  Po sobotnim spotkaniu cieszę się, że to właśnie Ty je wymyśliłaś i propagujesz, bo jesteś w tym autentyczna i dlatego to działa.

I w moim przypadku też zadziałało.

Pytania, które zadałaś pomogły mi przypomnieć sobie, że kocham pisać i umocniły przekonanie, że na tym świecie jest ktoś, kto będzie chciał czytać mojego bloga.

Jadwiga Jagieło

wielkieserce.org
Dziękuję Aniu. Konsultacje z Tobą to czas dający wiele energii do działania.

Pozwoliłaś mi uwierzyć, że wszyscy możemy pomóc dzieciom, wychowywać się i rozwijać w rodzinach zastępczych. Że wszyscy możemy zrobić coś, by dzieci nie trafiały do domu dziecka, a miały dzieciństwo pełne radości miłości w rodzinie (nie ważne, że zastępczej).

Aniu pokazałaś mi, jak ważne jest robić to, co się lubi i dążyć do wyznaczonego celu!
Dziękuję za porcję wyśmienitych materiałów i wielką pomoc.

Dzięki Tobie wierzę, że uda się coś zmienić.

Masz Wielkie Serce.

Dana Kowal

Projekt KODA, strona w przygotowaniu

Język mi się plączę. Słowa ode mnie uciekają. Zwykle nie narzekam – jestem graficzką i moją domeną są obrazki.

Czasem jest to jednak zbyt duże ograniczenie.

Na warsztatach Ani po raz pierwszy poczułam, że nie taki diabeł straszny (jak go graficy malują)…

Chyba. A nawet jeśli tak jest, to Ania pomoże mi go oswoić :)

Na pewno spróbuję!

Anna Giś

blackribbonlingerie.com
Ania zmusiła mnie do pisania bloga na mojej stronie black ribbon lingerie.

Nikomu wcześniej się to nie udało, natomiast dwugodzinna konsultacja z nią otworzyła szerzej moją głowę.

Dostałam do ręki plik materiałów, czyli konkretną wiedzę, ale za równie ważne uważam nastawienie Ani, które też mi przekazała.

Ania pokazuje, że w promowaniu swojej firmy nie ma się czego bać, bo to, co wydaje nam się ciężkim obowiązkiem, równie szybko można zmienić w przyjemność.

Ania wie jak :-)

Marta Ali

opowiadamodubaju.pl

Sporo się dowiedziałam, upewniłam w kwestiach, w których miałam wątpliwości i trochę nauczyłam.

Będę na prawo i lewo rozpowiadać, że naprawdę warto się z Tobą umówić, nawet jeśli nie ma się problemu z pisaniem treści.

Profesjonalne rady serwowane w sposób lekki i chrupiący, tj. przystępny i zajmujący – zawsze się przydają :)

Iza Zięba

finchathome.pl

Warsztaty z Anią podczas Latającej Szkoły, to nie są korepetycje z surową panią od polskiego, która poprawia błędy gramatyczne i stylistyczne, stawia kropki i przecinki (chociaż, jeśli trzeba to i to zrobi)…

Jest to przede wszystkim spotkanie z naprawdę niezwykłą osobą, która z racji swojego doświadczenia, wie co dziś pisać i jak pisać, żeby w naszej obrazkowej kulturze ją usłyszano.

Ania pokazuje, jak doprawić zdania i wzmocnić przekaz, tak, aby dotarł tam, gdzie chcemy.

Dzięki tym warsztatom nabrałam odwagi w pisaniu sercem. Dostałam znakomite wsparcie w wydobyciu mojego autentycznego głosu i przelaniu go na papier.

Marta

greensin.pl

Do Ani zwróciłam się z prośbą o konsultację odnośnie promowania mojego internetowego sklepu Green Sin.

I żałuję, że nie poprosiłam ją o wsparcie wcześniej!

Z naszego spotkania wyszłam zainspirowana i zmobilizowana do działania.

Ania dokładnie przeanalizowała zawartość strony internetowej i przygotowała bogaty zestaw porad i wskazówek, które teraz wykorzystuję zajmując się promocją sklepu.

No i ujęło mnie jej zaangażowanie i szczera chęć pomocy.

Ania jest prawdziwą profesjonalistką!

Magdalena Kuś

Architekt krajobrazu, strona w przygotowaniu

Praca z Anią, to według mnie nietrafione określenie. W moim odczuciu to raczej bardzo miłe spotkanie przy kawie, połączone z solidną porcją wiedzy i doświadczenia Ani, ale to już zupełnie oddzielny temat.

Bez wątpienia mogę stwierdzić, że Ania lubi to, co robi i jest w tym naprawdę świetna. Jej merytoryczne przygotowanie do tematu jest niezaprzeczalne.

Ważne jest również indywidualne podejście, bo przecież każdy biznes jest inny. Nie dlatego, że zajmuje się inną branżą, bo to dałoby się jakoś uporządkować. Każdy prowadzi inna osoba i Ania szczególnie na to zwraca uwagę w swojej pracy. Potrafi słuchać.

W czasie spotkań czuje się, że praca daje jej satysfakcję i radość. W takiej atmosferze nie sposób nie zauważyć analogii. Ania przypomina, że Ty czujesz to samo, bo robisz to, co kochasz i właśnie dlatego tam jesteś.

Justyna Wiśniewska

lemonandlime.pl
Zazwyczaj jest tak, że każdy skrupulatnie chroni swojej wiedzy i warsztatu. Ania dzieli się nimi bez jakichkolwiek problemów.

Pierwsze spotkanie z Anią odbyło się już jakiś czas temu. Do dzisiaj jednak słyszę i stosuję rady, które podpowiedziała mi Ania. Pamiętam jak jej opowiadałam, że ja nie potrafię pisać, to nie moja działka. Ona temu zaprzeczała, a teraz słyszę od klientów: „Jak czytamy Pani stronę lub dostajemy oferty Pani biura to od razu wiemy, że to co Pani opisuje i co nam oferuje jest takie inne od standardów, że jesteśmy traktowani indywidualnie. Czytając ofertę już czujemy, że jesteśmy w tych wyjątkowych miejscach”.

Drugie zaś spotkanie dało mi taki zastrzyk energii i tysiące pomysłów, a przede wszystkim wiarę w to, że robię naprawdę fajne rzeczy i że muszą one „pójść” w świat. Wcześniej myślałam, że lemon & lime to będzie bardzo malutkie biuro. Nie za bardzo wierzyłam w swoje możliwości. Po spotkaniach wiem, że mogę zawojować świat.

Ja jestem dobra w turystyce, Ania rewelacyjna w copywritingu i marketingu. Od niej uczę się jak skutecznie docierać do klientów.

Marta Czepukojć

OKcoaching.eu

Współpraca z Anią Piwowarską była dla mnie wyjątkowym oraz inspirującym doświadczeniem, które doprowadziło mnie do zbudowania profesjonalnej i autentycznej marki OKcoaching.eu.

W wyniku kontaktu z Anią poznałam zupełnie nowy sposób wyrażania siebie oraz tego, co jest moją pasją oraz pracą. Zanim rozpoczęłyśmy współpracę nad moją stroną internetową, nie zdawałam sobie sprawy, jak bardzo ważne jest żeby poprzez wejście na nią, odbiorca miał jasność tego, co jest moją wizją, misją, jakimi wartościami kieruję się w mojej pracy oraz dlaczego to co robię, jest tym, co wybrałam w moim życiu.

Przy pomocy rozmów z Anią oraz poprzez ćwiczenia, jakie otrzymałam od niej, stworzyłam moje własne bio. Żywe, barwne, a zarazem profesjonalne i budujące wizerunek godny zaufania. Ponadto na każdym kroku naszej współpracy, Ania uwrażliwiała mnie na to, kim jest odbiorca moich usług, co uruchamiało we mnie myślenie z perspektywy ludzi, którzy skorzystają z prowadzonego przeze mnie coachingu.

Ania w swojej działalności łączy perspektywę biznesową z intuicją i darem motywowania do wyrażenia siebie w sposób autentyczny oraz profesjonalny.

W ramach naszej współpracy otrzymywałam konkretne informacje zwrotne: wzmacniające, podkreślające, które teksty są bardzo dobre oraz konstruktywnie krytyczne, pokazujące, co można by zmienić oraz w jaki sposób. Wszystkie komunikaty były podane w sposób mistrzowski. Uświadamiały mi, dlaczego warto wprowadzić zmianę w to, co stworzyłam oraz przypominały mi to, w czym jestem wyjątkowa.

W realizacji mojej strony internetowej spotkałam się z terminowością oraz profesjonalną obsługą mnie jako klientki: z naturalnym kontaktem i dbałością o wszystkie szczegóły projektu, na poziomie stylistycznym, układu tekstu oraz merytorycznym.

W wyniku naszej współpracy zostałam zainspirowana do stworzenia autorskiego Podręcznika coachingowego, który sam w sobie promuje tę formę rozwoju oraz jest wizytówką produktów, jakie oferuję w ramach OKcoaching.

Rekomenduję Anię do realizacji małych i dużych projektów. Jest ona osobą kreatywną, inspirującą, dbającą o strukturę, jak i szczegóły. Posiada ona wysokie kompetencje oraz wyjątkowe wyczucie i intuicję w tworzeniu autentycznego komunikatu do odbiorców.

Do teraz, od moich klientów jak i osób, które poznają mnie prywatnie i dowiadują się o mojej działalności ze strony internetowej, otrzymuję wyjątkowo pozytywne informacje.

Aleksandra Wilusz

psychoterapia-wilusz.pl

Znam Anię nie od dziś i wiem, że nie jest w jej stylu działać na pół gwizdka. Dlatego nie miałam wątpliwości rozpoczynając z nią współpracę nad tworzeniem tekstów na moją stronę internetową.

Połączenie ogromnej ciekawości z kreatywnością i otwartością sprawia, że Ania jest bardzo dobra w tym co robi.

Ania współpracuje z osobami z różnych branż. Podziwiam zapał, z jakim zapoznaje się z dziedziną, którą zajmuje się jej klient. Nasuwa mi się porównanie do dobrego aktora, który wchodzi w buty swojej postaci.

Ania na czas współpracy wchodzi w branżę osoby, z którą współpracuje – czyta, pyta, draży! Ale to nie tylko profesjonalizm, ale również entuzjazm odkrywcy. Ona naprawdę cieszy się poznawaniem nowych lądów.

Ania jest również bardzo elastyczna i cierpliwa. Podczas naszej współpracy dokładnie chciała poznać moje oczekiwania i cały czas miała je na uwadze. Nie forsowała swoich pomysłów na siłę, tylko pokazywała mi możliwe konsekwencje takiego albo innego wyboru.

A może najlepszą rekomendacją Ani będzie fakt, że ona naprawdę lubi to robić!

Joanna Wal

Strategic Planner
Bardzo dobre pomysły, ciekawe teksty, piękny język. A do tego skrupulatność, solidność, punktualność.

Czyli kreatywność i zawodowa uczciwość. A prywatnie świetna koleżanka!

Katarzyna Warańska

kres-ka.pl

Ania to osoba, która Cię naprowadzi, jak pisać, aby było skutecznie i pięknie, a odbiór Twoich treści trafiał do ludzi.

Ucieszyłam się na spotkanie z Anią, bo wiedziałam, że od dawna zajmuje się „słowem”, a potrzebowałam konkretnych informacji dotyczących przebudowy mojej strony oraz porad, jak rozwinąć, a przynajmniej, jak próbować rozwinąć swoją firmę, a może nawet swoje pasje zamienić w realne życie i realizować plany, które gdzieś tam w głowie siedzą od dawna… a czasem człowiek się boi zrobić odważny krok.

Teraz tylko pozbierać wszystkie inspiracje w całość i działać!

Ewelina Kroczek

User Experience Designer
Ciepło, spokój i kompetencja. Cała Ania Piwowarska :)

Zapisuje adres strony i jak będę mieć kiedyś klienta szukającego „twórczego” pióra, to wiem kogo polecać!

M. Wilde

www.mapaya.pl
Inspiracja, inspiracja, inspiracja!

Warsztat był super! Osobiście wyniosłam z niego bardzo wiele, bardzo mnie zainspirował i zmotywował do dalszego działania. Nie bez znaczenia był również aspekt towarzyski :)

Przede wszystkim zrozumiałam, że jeśli widzę genialnie prowadzone blogi/profile FB itp. i myślę, że wynika to z czystego talentu, to teraz wiem, jak bardzo przemyślane są publikowane treści i jak wiele pracy wymagały. Czyli wiem, że w pewnym zakresie po zainwestowaniu czasu i przy udziale mega motywacji itp. – nie jest wykluczone, że mogłabym osiągnąć podobne efekty. To była dla mnie bardzo ważna refleksja – bo dała mi nadzieję:)

Joanna Panek

artliteria.pl, Copywriter

Z Anią pracowałam przez dwa lata w dziale kreacji, głównie dla marki Żywiec.

Podstawą jej zawodowych sukcesów był profesjonalizm, opanowanie oraz sumienność. Sprawdzała się przed szalonym deadlinem, jak i w kryzysowych chwilach kampanii.

Nie mówi dużo. To dlatego, by całą energię móc włożyć w projekty, a wszystkie myśli przelać bezbłędnie na papier.

To copywriter, przy którym czujesz się bezpiecznie i wiesz, co robić z własną kreatywnością, jak ją rozwijać. Pomaga, uczy, nadzoruje.

Przy niej mogłabym nawet odczytać brief w nieznanym mi koreańskim.

Agnieszka Swaczyna

blogrozwod.pl

Annę Piwowarską poznałam na prowadzonych przez nią warsztatach – nauki autentycznego pisania.

Byłam (i do dziś jestem) bardzo zadowolona.

Ania jest profesjonalistką. Żongluje słowami, dobiera odpowiednie do sytuacji, osoby, okoliczności.

Z czystym sumieniem polecam Annę i jako copywritera i jako nauczyciela.

Zamiast czytać moje peany na jej cześć, skontaktujcie się z Anią i skorzystajcie z jej wiedzy i doświadczenia.