Autentyczne pisanie
Autentyczne pisanie

Mój manifest

9 września 2013
Ania Piwowarska

6 komentarzy

  1. Małgo 30 września 2013, 07:53 #
    Radykalny indywidualizm - lubię to :)
  2. Kira 30 września 2013, 10:38 #
    BARDZO podoba mi się Twoje podejście :)) nawet nie zliczę, ile razy dostawałam maile w stylu "no jak możesz w ten sposób pisać, przecież to nieprezentacyjne!", "zastanów się nad swoim wizerunkiem!", "jak na kogoś, kto od dekady zajmuje się pisaniem, to teksty na twojej stronie nie wyglądają zbyt profesjonalnie!" ;)) cóż, widać te nieprofesjonalne teksty w zupełności wystarczają... zostawiłam maila. ciekawa jestem bardzo, co dalej wymyślisz - bo początek jest absolutnie rewelacyjny :))
  3. Grażyna 15 października 2013, 09:12 #
    Tak, zgadzam się z tym,ze wyświechtanych zwrotów należy unikać jak ognia! Zatem może nie należy ich katalogowac , bo wryją się nam w podświadomość? A z innej strony- czasem znajome zwroty sprawiają,że ludzie czują sie z nimi, w nich bezpieczniejsi, a tym samym je wybierają- nowe cżęsto przeraża.... nie chce rozwijać lingwistycznej dyskusji, ale przecież z wyświechtanych zwrotów można stworzyć całe teksty o innym przekazie.....piszę tych parę uwag trochę po to,żeby to przemyśleć... Zgadzam się generalnie z tym , co piszesz,ale też zastanawiam się dlaczego ludzie szukają wyświechtanych zwrotów? Pozdrawiam . Grażyna
    • Ania Piwowarska 15 października 2013, 13:52 #
      To bardzo ciekawy głos dotyczący dyskusji pod wpisem"Wyświechtanych zwrotów unikaj jak ognia": http://autentycznycopywriting.pl/wyswiechtanych-zwrotow-unikaj-jak-ognia/postaram się go przenieść do tamtego wątku
  4. Liudmyla 20 października 2013, 22:01 #
    Bardzo lubię i mam słabość do Ludzi nieszablonowych. Autentyczność jest cenne zjawisko w naszych czasach. Nie każdy może sobie pozwolić na coś podobnego.

Co o tym myślisz? Zostaw swój komentarz: